
Η υπηρεσία Blink έρχεται να συναρπάσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη και να του χαρίσει μια μοναδική εμπειρία διακοπών.
Εάν θέλεις πραγματικά να έχεις μια πρωτόγνωρη ταξιδιωτική εμπειρία και διαθέτεις μεγάλο budget, τότε το iTravelling σου προτείνει το Black Tomato. Μπορεί με το πρώτο άκουσμα να μην το αναγνωρίζεις, όμως το Black Tomato αποτελεί το νο1 ταξιδιωτικό γραφείο για εκείνους, που δεν έχουν συγκεκριμένο budget και σκοπεύουν να χαλάσουν πολλά χρήματα προκειμένου να κάνουν μοναδικές διακοπές. Μεταξύ των πιο δημοφιλών ταξιδιωτικών του πακέτων είναι η εκπαίδευση ninja στην Ιαπωνία μέχρι η κινηματογράφηση των διακοπών από σκηνοθέτη του Χόλιγουντ! Αυτό όμως, που κλέβει τις εντυπώσεις, είναι η υπηρεσία Blink.
Η υπηρεσία Blink έρχεται να συναρπάσει ακόμα και τον πιο απαιτητικό ταξιδιώτη. Ο ενδιαφερόμενος επιλέγει τη χώρα και την περιοχή, που θέλουν να επισκεφτούν και το Black Tomato αναλαμβάνει να βρει ένα ειδυλλιακό κομμάτι γης και να στήσει επάνω του ένα πλήρες pop-up ξενοδοχείο, που περιλαμβάνει προσωπικό, γεύματα και πρόγραμμα εκδρομών.
Για τον συνιδρυτή του Black Tomato, Tom Marchant, σκοπός του ταξιδιού είναι η ξεχωριστή πολυτέλεια. «Πολυτέλεια για μένα είναι κάτι πραγματικά μοναδικό, που δεν μπορεί να αντιγραφεί και να αναπαραχθεί. Τα ξενοδοχεία μπορούν να φτάσουν το customizing στα μέτρα του πελάτη μέχρι ενός ορισμένου σημείου. Ενώ όσοι σχεδιάσουν ταξίδι με το Blink θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 751.074.508.800 διαφορετικούς συνδυασμούς».
Μοναδικές διακοπές με τσουχτερές τιμές
Οι προορισμοί δεν έχουν όριο, μπορεί κανείς να διαλέξει από βουνό ή πεδιάδα, θάλασσα ή έρημο. Όσον αφορά το ξενοδοχείο, σκοπός του είναι να μην αφήνει ίχνη πίσω του, να αποτελεί μια μοναδική εμπειρία για όλους. Το Blink στήνει την σκηνή – pop up ξενοδοχείο. Όταν μιλάμε για σκηνή, φυσικά και δεν εννοούμε αυτές του κάμπινγκ. Οι επιλογές είναι μεταξύ τριγωνικών, τετράγωνων και στρογγυλών σκηνών, που θυμίζουν τεράστιες μπάλες, τέντες τσίρκου, κανονικά σπίτια με τριγωνική οροφή. Στην συνέχεια, ο ενδιαφερόμενος αποφασίζει τι στυλ διακόσμησης θα έχει το δικό του pop-up ξενοδοχείο, τι είδος κρεβατιού, τη διάταξη των επίπλων μέχρι και τη μάρκα σαπουνιών και καλλυντικών. Φυσικά το προσωπικό δε λείπει, εκτός από την υπηρεσία καθαριότητας, μπορεί να επιλέξει εάν θα έχει μαζί του σεφ, σερβιτόρους, σομελιέ, μασέρ, ξεναγούς, ακόμη κι έναν αστρονόμο.
Όσο εξεζητημένες είναι οι παροχές, άλλο τόσο υπέρογκες είναι και οι τιμές. Η κράτηση θα πρέπει να γίνει μέχρι και 5 μήνες νωρίτερα, ενώ οι τιμές ξεκινούν από 65.784 δολάρια για ένα γκρουπ έξι ατόμων, που θέλουν να περάσουν τρεις νύχτες στο Μαρόκο και φτάνουν τα 177.600 δολάρια για τον ίδιο αριθμό ατόμων, που θα περάσουν τέσσερις νύχτες στις ξηρές λίμνες της Βολιβίας.