
Με οικολογική συνείδηση στις αποσκευές του, το νέο Suzuki Swace είναι διαθέσιμο πλέον στη χώρα μας με τιμή από 25.180 ευρώ.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα την άφιξη του νέου Swace στην Ελλάδα. Το νέο Suzuki Swace έρχεται να ενισχύσει την τεχνολογία Strong Hybrid, συμβάλλοντας σημαντικά στο περιβαλλοντικό όραμα της ιαπωνικής φίρμας.
Στο μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου, οι επιβάτες έχουν αρκετό χώρο στη διάθεσή τους. Στην ίδια λογική κινείται και ο χώρος αποσκευών, με χωρητικότητα 596 λίτρων.
Η Suzuki εφοδιάζει το νέο Swace με προηγμένο υβριδικό σύστημα, μένοντας πιστή στην στρατηγική της για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ένας κινητήρας βενζίνης 1,8 λίτρων με ισχύ 98 ίππων και ένας ηλεκτροκινητήρας 72 ίππων συνεργάζονται και αποδίδουν συνολικά 122 ίππους.
Οι επιδόσεις του νέου Suzuki Swace είναι εξαιρετικές, όπως και η κατανάλωση καυσίμου (4,4 λτ./100 χλμ.). Αντίστοιχα και οι χαμηλές εκπομπές ρύπων από 99 γρ./χλμ. CO2, εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας!
Την ίδια στιγμή το νέο Swace κατασκευάζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Η GL+ με τιμή από 25.180 ευρώ και η GLX από 27.180 ευρώ, με ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Παράλληλα, το Suzuki Swace GL+ περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα συστημάτων ασφαλείας.
Μεταξύ άλλων συναντάμε τα:
- Σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS)
- Σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA)
- Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA)
- Dynamic Radar Cruise Control (DRCC)
- Αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB)
Από την άλλη, η έκδοση GLX περιλαμβάνει επιπλέον:
- Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM)
- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA),
- Σύστημα Έξυπνου Παρκαρίσματος Simple-Intelligent Parking Assist (S-IPA)
- Παρκάρισμα σε κάθετη θέση με οπισθογωνία
- Παρκάρισμα σε παράλληλη θέση
Τέλος, αν το Swace σας θυμίζει κάτι, έχετε απόλυτο δίκιο, καθώς βασίζεται στο νέο Toyota Corolla Touring Sports. Οι διαφορές είναι ελάχιστες εντός και εκτός, ενώ επί της ουσίας διαφοροποιείται στα σήματα και τις εκδόσεις εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση μας αρέσει, εφόσον παραμένει γιαπωνέζικο!