Dacia: Η ανερχόμενη μάρκα που κοιτάζει ψηλά!

Από την ίδρυσή της το 1968 και την εξαγορά της από το Groupe Renault το 1999, η Dacia μεγάλωσε και έγινε «success story».

Τα τελευταία 15 χρόνια, η Dacia ξεχώρισε στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας χάρη στον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης της. Με παρουσία σε 44 χώρες και με πάνω από 7 εκατομμύρια ευχαριστημένους ιδιοκτήτες, η εταιρεία από τη Ρουμανία εξελίχθηκε.

Κάποτε στη χώρα της Dacia

Η Dacia «γεννήθηκε» το 1968 με στόχο να προσφέρει σύγχρονα, αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα για όλους τους κατοίκους της Ρουμανίας. Το όνομά της προέρχεται κατευθείαν από την περιοχή που σήμερα ονομάζεται Ρουμανία, η οποία στην αρχαιότητα ονομαζόταν «Δακία» (Dacia).

To 1999, με πρωτοβουλία του Louis Schweitzer, η Dacia εντάχθηκε στο Groupe Renault, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της.

Αυτό το κεφάλαιο πήρε σάρκα και οστά το 2004, με το λανσάρισμα του Logan, ενός αξιόπιστου και προσιτού οικογενειακού μοντέλου. Με ασυναγώνιστη τιμή στα 5.000 ευρώ, το μοντέλο γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία. Ένα καινούργιο αυτοκίνητο που πωλούταν σε τιμή μεταχειρισμένου, αποτέλεσε επανάσταση για την αγορά του αυτοκινήτου.

Dacia: Η ανερχόμενη μάρκα που κοιτάζει ψηλά!

Το 2008 παρουσιάστηκε το Sandero, που αποτέλεσε το δεύτερο σημαντικό λανσάρισμα της μάρκας, κάτω από την ομπρέλα του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτέλεσε τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία της μάρκας.

Το 2010, η Dacia προκάλεσε και πάλι το κατεστημένο προσφέροντας το πιο οικονομικό SUV της αγοράς, το Duster. Ένα ελκυστικό αυτοκίνητο, με πραγματική δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή.

Παράλληλα, μία σύγχρονη επανάσταση βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη με το Spring, το φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα της ευρωπαϊκής αγοράς. Ένα αυτοκίνητο πόλης, με crossover χαρακτηριστικά είναι η αιτία που η Dacia προκαλεί εκ νέου το κατεστημένο.

Η Dacia του σήμερα και του αύριο

Dacia: Η ανερχόμενη μάρκα που κοιτάζει ψηλά!

Η Dacia συνεχίζει να γράφει τη δική της ιστορία, χωρίς να ξεχνάει τα στοιχεία που την οδήγησαν στην επιτυχία. Όπως είναι το ασυναγώνιστο «value for money» που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της.

Την ίδια στιγμή, επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην κατηγορία C. Το Bigster Concept παρουσιάστηκε τον περασμένο Ιανουάριο, ως μέρος του νέου στρατηγικού σχεδιασμού του Groupe Renault με την ονομασία Renaulution.

H Dacia ετοιμάζεται να γράψει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μέσω της νέας σχεδιαστικής της ταυτότητας. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη μάρκα, με νέα, περιπετειώδη σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, ικανά να ικανοποιήσουν την ανάγκη για απόδραση.

Η βασική επιθυμία του σύγχρονου ανθρώπου να επανασυνδεθεί με το περιβάλλον, απολαμβάνοντας στιγμές θαλπωρής με τους αγαπημένους του, παραμένει στο επίκεντρο.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Comments