Amaronda Resort & Spa και Mind the Ad ενώνουν τις δυνάμεις τους - itravelling.gr

Η νέα στρατηγική συνεργασία της Mind the Ad με το Amaronda Resort & Spa με στόχο την ενίσχυση της εικόνας και της εκ νέου γνωριμίας του με το ευρωπαϊκό τουριστικό κοινό.

Η Mind the Ad αναλαμβάνει πλέον το 100% της ψηφιακής παρουσίας του Amaronda Resort & Spa. Η νέα στρατηγική ενσωματώνει την πλήρη γκάμα των ψηφιακών καναλιών της ξενοδοχειακής μονάδας – από social media μέχρι media και CRM  με την Mind the Ad να επιδιώκει την ενίσχυση της εικόνας του Amaronda Resort & Spa και την επανασύστασή της στο ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό κοινό.

Η δημιουργική ομάδα της Mind the Ad, εργαζόμενη in-house, έχει σχεδιάσει μια σειρά από online και offline υλικά που αντανακλούν την πολυτέλεια και την ηρεμία που προσφέρει το Amaronda, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την τοπική κουλτούρα και τις παραδόσεις.

Η στρατηγική επικοινωνίας του Amaronda Resort & Spa, υπό την καθοδήγηση της Mind the Ad, είναι σχεδιασμένη να δημιουργήσει ισχυρό connection με το κοινό, μέσα από wanderlust content που προκαλεί συναισθήματα και προσκαλεί τους επισκέπτες να ζήσουν τη μαγεία του.

Η συνεργασία αυτή έρχεται να συμπληρώσει την ήδη υπάρχουσα με τη Danaos Travel, που βρίσκεται πίσω από την AMARE Hospitality. Ιδρύθηκε το 2012 και με έδρα την Αθήνα, είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρεία διαχείρισης προορισμών που λειτουργεί ως one-stop-shop για πάνω από 14 αγορές προέλευσης, παρέχοντας υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 20 ελληνικούς προορισμούς.

Με αυτή τη νέα συνεργασία, η Mind The Ad ενισχύει το Hospitality & Tourism portfolio της, βάζοντας το Amaronda Resort & Spa ψηφιακά μέσα στους premium προορισμούς της Ελλάδας που δεν προσφέρουν απλώς διαμονή, αλλά μια πραγματικά luxury εμπειρία.

Comments